perjantai 31. tammikuuta 2014

Hyrrr kylmyyttä!

Eilen oli kylmä. Siis oikeestikin kylmä. Mittari tallilla näytti -20C. Kuka hullu tämmösillä pakkasilla reenaa? MINÄ! Näköjään ainakin. Lähdettiin Noan kans tallinpitäjän ja Vesun omistajan perään ravireenilenkille, kun Vesun kävivät ajamassa. Vesu oli villitellyt kärryjen edessä kuulemma aikaisemmin niin jäin varalta kauemmas. Vaikkakin samoten oli Noakin ollut viksuna taas eilen. Noh.. Vesu oli reippaana, mutta vain välillä yritti nostella omia ravejaan. Noa taas sen sijaan siellä perässä päin poukkoili ja sinkoili ja hästäs kaikkea turhaa. Kunnon pitkä hikilenkki oli siis kovinkin aiheeseen taas. Olisi varmaan saanut mennä pitemmästikin, mutta pakkanen ja tämän päiväinen ratsutus hieman jarrasivat ylimääräsiä intoja vetää kumpaakin ihan piippuun. Vaikka vihdoinkin pakkasesta huolimatta kelit ja tiet on kohdillaan.

Takas tullessakin sai todeta, että oikeasti on kylmä kuten kuvista näkyy. Ja KYLLÄ! Minulla on kerrankin kuvia otettuna uskokaa tai älkää..

Kesällä Turkan kisoissa näkyi tämmöinen säiliö ja koska näen asiat vähän toisin niin nyt tiedämme missä tätä talvea on säilötty näin pitkään.

Tämäkin ehkä kuukauden takainen kuva, kun Noa sai uuden hienon fullneck fleecen ja on siitä iloinen. Huomaatteko?

Miten niin kylmä, jos hikikin huurtuu hevoseen?


Ja ilmeisesti kieli jäätyy suusta ulos.

Hei kuura parta, sinä minun ihka oma söpöläinen.. Tosin yhtä kuuraa oli koko eläin.

En pahoittele kuvien laatua, rajausta tai mitään muutakaan, kun kerrankin on KUVIA! Olkaa hyvä.

2 kommenttia:

  1. Kuka oikeen on Vesu? Mää oon luullu että se on vesku ku oon käyny pari kertaa siellä mutta se onki sitten vissiinki vesu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vesku se on vaan mulla on noille aina vähän omia nimiä ja ne sitten lipsahtelee tännekin. ;)

      Poista